2010. december 7., kedd

Annalájt megkérdezte mit szeretnék karácsonyra, kicsit nagy a stressz, mert azt gondolja érdekes lesz.

– ahhoz, hogy újságíróként definiáljam magam már iszom, dohányzom, nagyképű és okoskodós vagyok (milyen elbűvölő repertoár), vannak zakóim és jegyzetfüzetem(!) és persze valahol mindig van tollam. de nincs diktafonom, amit szeretnék, lehetőleg usbset.
– van nekem az a 13"-as subnotebookom, őt én kedvelem meg minden, de túl vékony a teteje ahhoz, hogy bedobjam a táskámba meg aztán mellé a kulcsom, ezért folyton azon aggódom, hogy baja lesz. szóval vágyom egy tokra, hogy bátran vághassam be a táskámba. ez a tokra, amúgy  ez elég egy hülye szó,nekem a tok'rák jutnak eszembe róla a csillagkapuból, de azt hiszem elkalandoztam.
– van nekem egy omniás üvegem, aminek a kupakja két hétig vízálló (pragmatikus következtetések alapján) és egyébként is sima üveg ezért gyorsan kihűl, addig viszont égeti a kezemet és még inni sem olyan kényelmes belőle. na ebben hordom én a kávémat. szeretnék egy ilyen 3decis termosz bögrét, lehetőleg üveget, duplafalút, de még a neten sem találtam róla képet, lehet, hogy csak a fejemben létezik.

na nagyjából ennyi dolgot bírtam kiizadni magamból, ezeket is nagy kínkeservesen. szerintem nem jó dolog nekem ajándékot vásárolni, mert nincs igényem cuccokra. cserébe azért elmondom, hogy miket szeretnék nagyon karácsonyra, de ezekkel nehezebb dolgotok lenne, mint a nemlétező termoszbögrével, mert az éppen még létezhet is.
– szeretnék egy karácsonyfát, rajta díszekkel, fényekkel, körülötte barátokkal, mézeskalácsillattal. olyankor van bennem az meghittség meg csordultig érzés, amit végtelenül szeretek.
– szeretnék még egy karácsonyfát, ami alatt a kishúgommal hancúrozhatunk, megnyalhatom az orrát, meg kaphat tőlem egy W(uu)odyt. ez lenne az első igazi ilyen és megvagyok veszve a gondolattól. Apa meg Helamama ne érezzétek elhanyagolva magatokat, természetesen a képzeltemben ti is ott röhögcséltek körülöttünk, ahogy szoktatok, csak veletek már karácsonyoztam, Trakival meg még nem.
– szereték egy haramadik fenyőt is, és mostmár lassan abbahagyom az erdőirtást –én, mint nagy zöldlelkű biciklis lány (biztos földlabdásak!)–, és az utolsó fa köré még nem tudom milyen családot szeretnék, csak anya ott legyen, egyszer se kelljen a pénz szót hallanom aznap este és ne hiányozzon nagyon az a hazug álálet, amit az elmúlt tizennyolc karácsonyomban megszoktam.
– és végül de nemutolsósorban most nem a megszokott fiút masnival kérem, nem kell a bicikli, meg a bor, meg a koncertjegy, hanem most azt szeretném, hogy olyan tudjak lenni, aki ezeket megkapja. nem ám elérzékenyültem! csak a reverse philospohyval akarom átvágni a világot! muhaha!
boldog karácsonyt nekem, gondolom kell mondani neveket, úgyhogy
Aki nem alszik, Lightpost, Göndörhajú lány és A vörös tell us a story!