2011. április 5., kedd

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?
Basszamegapék/ló.

Kivel beszélsz legtöbbet?
a napiStuffot Göndörhajúlánnyal. a NapStuffot mostanság talán AkiNemAlszikkal.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál?
Emlékszem, meg tegnap az is kiderült, hogy arra is emlékszem, hogy mit mondtak rögtön utána néhányak.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?
A hol voltál kezdetű kérdések érdekesebbek, mint az eldöntendők. nagyinál írtam a házimat.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
csinálja apa, vagy lvente, vagy valamelyik fotóshaver, akkor szép lesz tökmindegy mi van rajta.

Mi volt az utolsó film, amit láttál?
Never Let Me Go

Van valamelyik barátodnak gyereke?
Van, Brüsszelben élnek.

Nevezett valaha is valaki lustának?
á soha.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?
itt most tényleg soha, a sarcasm tábla nélkül.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?
subnotebookom van, nincs ilyen meghajtóm.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?
mi az a csokis tej? kakaót ismerek. azt jobban mert a tejet egyáltalán nem.

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?
Én nem tudok titkot tartani, de a többiek tudnak.

Tudsz fütyülni?
tudok, de nagyapa gépészkedés közben sokkal kúlabb.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?
ha szembejönnek akkor a bringájuk után az arcuk (szakáll? check.), ha elmennek mellettem akkor a biciklijük után a fenekük.

Mit vársz nagyon?
ide még utólag sem tudtam rendeset írni. úgyhogy a kávémat.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?
apáshétvégén a legjobban.

Mit fogsz csinálni egy órán belül?
remélem addigra elmegy a vízszerelő bácsi és a kocsmában fogok ülni és szakdolgozom.

Szerelmes beléd valaki?
nemhiszem, hogy azt szerelemnek hívnák.

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?
tegnap, mikor olvastam ezt a tesztet egy olyan szám ment, amiben azt énekelték, hogy sax solo, drum solo, hans solo. most meg elevenhold – egyperces szerelmes

Mikor sírtál utoljára?
most néztük a jóbarátokat, és az utolsó két-három részt rendesen végigzokogtam, hogy miért ilyen hülyék ezek ketten, hogy évadokon át húzták a semmit, mikor szeretik egymást.

Számítógépről böngészel vagy laptopról?
böngészem. szép. szubnotebookom van. a gyermekkel rendelkező barátom mondta még a kertemben. ó régi szép idők.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?
nem

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?
nem

Mit csináltál ez előtt?
Aludtam.

Mikor aludtál utoljára a padlón?
Nemtudom, pedig nagyon szeretek.

Hány óra alvásra van szükséged?
Mostanság úgy héttel-nyolccal elvagyok.

Mindig reggelizel?
Nagyon rendszertelenül eszem.

Gyorsan eltelnek a napjaid?
Nagyon nagyon nagyon :(

Mit csináltál múlt éjjel?
Filmetnéztem, aldutam.

Hány éves leszel a következő születésnapodon?
22

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?
Nehéz ügy, mostanság azt gondolom, hogy kevesek kivételével jobbára egyikkel sem.

Az oldaladon alszol?
Kicsit hason, kicsit oldalon. De ezt mér akarja tudni az összes mém?

Szoktál híradót nézni?
Nincs tévém teknőseim vannak

Hogy szerezted valamelyik hegedet?
Cipzárokat tetováltattam a bokáimra.

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?
A suliportások tegnap, meg a rektorisok.

Szeretsz valakit?
Én mindig szeretek valakit.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?
jobb.

Milyen színű a hajad?
sötétbarna.

Milyen a vértípusod?
ugyanolyan, mint Minnek. az a ritka.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?
Azért Az Ördög Ügyvédjével tudnék mit megbeszélni, de amúgy vele sem.

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
szerintem ilyen csak a filmekben van.

Szereted a sárgarépát?
igen

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?
megnyomnám a vészjelzőt, összemosolyognék az utastársakkal, ha vannak és elővenném az újságomat.

Bele vagy zúgva valakibe?
tényleg? harmadikosak vagyunk? nem.

Mi az, amit mindig is akartál?
úgy élni, hogy nyugodtszívvel nyissam ki a legjobb üveg boromat egy sima kedd délután. (tulajdonképpen most is így élek, csak a legjobb üveg borom szar bor)

Sokszor hordasz feketét?
kifejezetten.

Felnőtt vagy?
Azt szoktam mondani, hogy a diákbérletig még nem, de nincs bérletem.

Hol vannak a legjobb barátaid?
Iskolában? Dolgoznak? Tudja pék. A szerencsésebbek még hátha alszanak.

Le vagy barnulva?
Igeen, egy picit, a kezemen már látni a gyűrűk halvány csíkját!

Tévéfüggő vagy?
Nincs tévém teknőseim vannak