2010. december 6., hétfő

Eleven Hold for President
néha változnak dolgok és olyankor ez előjön.

- Férfi vagy, vagy nő?
Legyen meg így!
Te varjú-lelkű nő,
Te mennyből hulló eső!

- Írj magadról!
Halványul gyönyörű fényem.
Hagytad, hogy hagyjam, csak nézzed,
- Micsoda szomorú szemmel -
Hogy hullok szét!

Szalajtok csöppet, sajnálom,
nincsen pénzem, nevem.

Milyen ruhát vegyek fel,
Hogy jól illeszkedjek?!
Legyek gyáros vagy rocksztár,
Orvos vagy tiszteletes?
Most testemben elbújt félős kis pára,
Igen az vagyok inkább.
A felhőknek lába.

Néhány dolgot még át kell élnem.
Addig biztos, míg úgy nem érzem, hogy
A kéjből ugyanúgy elég már, mint a fájdalomból.

- Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?
Felnézhetsz, vége van.
Ne félj, megtartom magam;
olyan szennyesnek, hogy az neked is jó.

Most lehull a melledről ez a közösen használt testem!
De soha nem feledem, ki voltál.
Úgy tűnik, hogy elveszítesz, pedig
sosem voltam a tiéd!
Örök várandós marad a szívem.

- Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
Valaki meg kell, szüljön.
Valaki meg kell, tartson.
Kell, hogy vigasztaljam,
kell, hogy vigasztaljon.
És, ha valaki fel kell adjon,
ha valaki meg kell csaljon,
azt is tőled kérem!
Csakis tőled várom!

Az első lélegzetem után,
már a te neved mondtam.
Még nem tudni mit,
de már akkor tudtam.

- Most hol lennél szívesen?
Csodás kis kert épül most,
a bizonyos "semmi ágán"!

- Mit gondolsz a szeretetről?
Akit nem szeretünk, azt magunkkal,
akit meg nagyon, azzal magunkat bántjuk.
De mit tehetnénk?!
Az a fél százalék, aki kivétel, nem közöttünk jár!

Tanuljunk valóságot! Inkább, minthogy
Elméletben tudjuk csak, hogy miket
Fogjunk, és miket mondjunk előbb!

- Milyen az életed?
De egy kócos élet jobb,
Mint egy márkás sír!

Most mondanám: küldj a számláért!
Volt egy élet, pár sör, meg egy perc.

- Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
Egy vérző alkony, láthat majd lélegezni
Együtt minket szerelemben.



Tessék játszani!