2007. augusztus 19., vasárnap

Bűntudat :)

Anya dolgozik.ezren vannak a boltban ő egyedül van.
azt a csokrot kérném és azt modja egy pasi
anya behozza a csokrot letörölni az alját...az első csokorról törlés közben lerepült egy fej sárgarózsa...ijedten összenézünk. kicsit megigazítja a csokrot. kiviszi.
hozza be a másikat. törlés előtt kicsit félve megrázza. nemtörténik semmi.
jön be egy fél óra mulva mikor elapadt a tömeg
-én nem akartam eladni komolyan nem de anniyan voltak ő meg olyan türelmetlen volt
ekkor meghalljuk a rádióból halkan szóló muzsikát
"a legkisebb bűnöd is megbosszulja önmagát"
anya kiborul
este a kocsiban hazafelé ijedten kérdezi
-elfújtuk a mécsest???
erre én halkan...
-legkisebb bűnöd is megbosszulja önmagát...


tegnap esküvőfotózáson voltam. jó volt csak a lelkemet is kidolgoztam.B gólyatáborban...Nt sztem balatonon....KT meg nyaralk valahol családdal...magamra maradtam.vajon Min mit csinálhat?...majd olvasok...