2007. augusztus 13., hétfő

7 dolog amiről még nem

A játékba nem invitált senki mert nem terjesztem a blogom, de Min nél láttam
és nem invitálok senkit mert akiket olvasok már játszották ezt :)

7 dolog rólam amit még nem mondtam

  1. nem nézek Tv-t mert az egyik barátommal megfogadtuk vagy kétéve szilveszterkor hülyeégből...de azóta télleg nem. nem szeretem tudni hogy mások szenvednek nekem elég a kicsiny világom baja nem kell még az összes többi emberé is
  2. nem szeretem a főzelékek nagyrészért
  3. Ákos a kedvenc énekesem de már rég nem ez mondom először (Vologda)
  4. ha felnövök szeretném a lakásomat szépen berendezni és a falakat én magam festeni madarakat némely helyre vagy lepkéket vagy csak úgy szép pacákat :)
  5. szeretnék egy szép laptopot. vezeték nélküli intenettel ^^
  6. imádok alkotni (festeni, rajzolni, ragasztani...akármit)
  7. nem szeretem a kezeimet főként a körmeim miatt nem egyformák...és olyanok mint az apumé...amivel semmi baj sincs csak az férfi kéz...én meg nő vagyok.